{7043}: idéen med Rattie i pp är väl att andra ska ge honom pucken och inte tvärtom? Vad skulle vi gjort utan Rattie, han bär ju i princip hela laget på sina axlar tillsammans med Hanzl.
Vi har Hanzl, Rattie och Svensson och sen har vi en hel drös med medelmåttor och ett par riktiga sopor. Medelmåttorna blixtrar till ibland, tillräckligt ofta för att vi ska vinna några strömatcher. Kan dom blixtra lite till så kanske vi kan undvika kval.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi har Hanzl, Rattie och Svensson och sen har vi en hel drös med medelmåttor och ett par riktiga sopor. Medelmåttorna blixtrar till ibland, tillräckligt ofta för att vi ska vinna några strömatcher. Kan dom blixtra lite till så kanske vi kan undvika kval.