Kerstin_k: Vi ligger 2 poäng efter Brynäs och Linköping på play in plats med en match mindre spelad. Vinner vi hängmatchen så har vi för tillfället en play in plats. Det ni!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och Nubben den jäveln värvar Alvarez bara för att han ska sätta tonen mot Malmö hemma liksom. Genidrag.
Håller med Freddan: "många saker som är bra idag". Freddan har samma syn på Hanzl som jag: grymt viktig och en jävla ledare.
Hockey är underbart och Timrå är kärlek!