{9037}: Hehe, ja jag skall vara ärlig att jag skippade förra veckans avsnitt, var för tungt att kolla in efter förlusten då. Nu skall man njuta om en stund. 😎
Sputnik: Haha en dryg halvtimme jag aldrig kommer få tillbaks efter att ha kollat in spektaklet Hockeykväll. Bara om Malmö som är ett sjunkande skeppz inget positivt om Timrå att lyfta fram? Sen Loobs topp fem fysiska spelare i SHL. Hur kan han missa Svensson som tacklas mest i hela ligan?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.