Jag lider med P Styf idag, både Malmöit och modoit så inte konstigt han hängde med huvudet. Men han coachade intensivt matchen igenom till skillnad från tröttmössan Fagervall som nog har gjort sitt nu i MIF. MPS såg ut som sin bror sista åren, ingen gnista kvar där inte tyvärr. Sylvegård borde bli anmäld i efterhand för sleewfoot eller vad det heter som domarna missade helt. Tre goa poäng blev det och ölen smakade fint bakom ståplats. Nu laddar vi för lördag!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.