Håkkybåkky: Den sekvensen måste följas upp på något sätt! (Uppmaning till ST!) Otrolig aktion av småkidsen som hänger där vid varje paus och slutsignal. Giriga att få komma över en avbruten klubba som ändå ska slängas, men kanske ännu mer giriga efter godis. Och då ger man bort en hel kexchoklad till matchens spelare.
I barnvaluta är det som att skänka bort sin allra käraste ägodel.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer