1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2262027

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Sputnik: Abrahamsson är riktigt bra för att jobba på aftonblaskan. Hade Wennerholm skrivit en artikel om samma match hade 90% av artikeln handlat om Malmö och hur överraskad han är att de ligger där de gör i tabellen och hur Malmö måste rannsaka sig själva och vilken kris det är i föreningen. Trots att de i stort sett varit ett bottenlag i SHL allt sedan de kom tillbaka till ligan. Tyvärr så handlar rubriken och bilderna till artikeln om Malmö likt förbenat.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
thorwald: …sista 10%en hade handlat om modo

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.