1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2262035

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Hanzl drar ett jäkla tungt lass just nu, 28 min mot Rögle, och 23 min idag. Jag ska inte komma här utan vinnarmusche och ge Fredddan tips, men det vore kanske inte dumt att försöka dra ner hans speltid en smula för att undvika förslitningsskador. Madsen och Lundin får avlasta i PK, och fjärde får avalsta lite mer i spel 5-5.
Det vore jäkligt olyckligt om Hanzl gick sönder nu.

I övrigt vill jag ge lite ros till Bohm. Han gör en stabil insats och spelar resolut utan att synas särskilt mycket.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Håkkybåkky: Hanzl är helt magisk. Jisses vilken skicklig spelare som dessutom är en otrolig arbetsmyra! Hoppas verkligen Nubben får behålla honom om vi håller oss kvar. Rattie likaså.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.