1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2262052

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
jokklas: framförallt vinner vi mot de lagen vi "måste" vinna mot. Ser gärna att vi kan etablera oss som ett starkt hemmalag också... då kan det bli riktigt trevligt till våren. Men hur kan ett lag gå från 12 raka torsk till att vinna 5 av 6 matcher, UTAN en enda värvning eller förändringar på ledarsidan? Det måste ju vara nån form av unikum

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
OlliJanne: Jag tror det stavas tålamod, att ha en stark tro på det man gör. Något vi supportrar är usla på. De tänker med hjärnan, vi med hjärtat.


Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
OlliJanne: Det måste vara freddans musch, opp med den i taket!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.