SebastianH: ja de älskade att få sätta den rubriken! Kul värvning ändå kan jag tycka
Inlägg: 2263589
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Haha jag blev baitad redan på eliteprospects... Det där var min förebild när jag var spelade. Helt sjukt!