OlliJanne: Haha jag blev baitad redan på eliteprospects... Det där var min förebild när jag var spelade. Helt sjukt!
Inlägg: 2263591
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olofsson tillbaka i laget, ska bli intressant att se om han har lärt sig nånting nere på västkusten!
+ 1