-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (5005)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
- Vinner Timrå är de uppe på 20 p,4 efter oss så det är en jämn serie (eller nått sånt).
Faan vi har 3 pinnar upp till slutspel och så surras det och att kanske åka ur ????
Det är väl bara att inse att serien är oerhörd jämn iår och att alla kommer att ta poäng av varandra. När ett lag tar nåra segrar tar dom även rejäla kliv i tabellen (som även Conny påpekade).
Tycker faktiskt att elitserien är roligare nu när det är lite mer ovist.
Att Timrå sen liggen i bottenskiktet är inget att oroa sej för,det blir slutspel till slut ändå. Tror att lag som Linköping och Tälje snart har ridit klart på den sk framgångsvågen och att de kommer dala i tabellen sakta men säkert.
Stort plus till Nordgren igår som slet och kämpade hela matchen. Även Rajamäki och Jindrich ser ut att börja bli varma i kläderna.