1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2264294

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
0-2
de här börjar bra

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
roger_sundsvall: dom är oerhört skickliga SAIK:arna.
Får in puckarna i varje läge....spitzenklasse...eller

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
roger_sundsvall: hahaha nån skrev ju 1-1 här inne nyss, men skeå är flera klasser bättre, håll igen så det inte blir 2 siffrigt i baken

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
roger_sundsvall: Skellefteå kan väl aldrig någon gång i världshistorien fått ett bortdömt mål mot oss? Nä ikväll ser vi helt chanslösa ut. Håglöst.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
roger_sundsvall: Blir stortorsk, back to where we were.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Sämsta starten på länge. Vart är inställningen?

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
roger_sundsvall: Ja det ser verkligen tungt ut. Vi hänger inte med idag öht

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.