1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2264382

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
roger_sundsvall: Jepp. Spelmässigt hyggligt jämnt ändå MEN vi måste vara rejälare framför bägge kassarna om vi dka göra matc av det här. Hugg o slå Skelet'å. Småfult och på gränsen, precis vad zebrorna inte blåser för.... Vad vill jag ha sagt med allt de här svammlet är att vi måste spela minst lika fysiskt(och i bland fult) som motståndarna.
Kan vi matcha det?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
sargad: Jag håller med till punkt och pricka. De spelar småfult mest hela tiden, men herregud så tama de blev när Malmö spelade fysiskt mot dem.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer