1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2264644

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Rallarn: Japp Skellefteå släpper inte in 2... dom kan det där med att spela på resultatet. Dessutom kan vi inte göra mål ens på 2 frilägen... hade så gärna sett att Möller fick på käften!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Olli Hahl: Hockey är jäkla skitsport
Nu är det viktigt att studsa tillbaka från den här svackan i nästa match och inte att det rinner iväg med 5-6 förluster i rad. De måste man verkligen trycka på.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
2 - 5 i tom kasse sen 15 sekunder efter att vi tar ut målvakten.

Idag spelar vi hockey 20 av 60 minuter och tror att det går att vinna mot Skellefteå. Naivt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.