Nisse1: det är alltid lite extra frustrerande att förlora mot Oskarshamn, hade Timrå inte snålat sig ur SHL förra gången när man spelade roulette med klubben så hade vi kanske varit etablerade i SHL nu och Oskarshamn hade varit ett mittenlag i allsvenskan men istället blir man förnedrade och deras publik vrålar som stuckna grisar på läktarna eftersom dom kan så lite hockey att dom inte förstår vad som händer på isen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer