Villervalla: speldumheten i Timrå visar sig i miniatyr i varenda byte. Ofta är det enkla saker som att bara ställa sig i vägen för en motståndare för att han inte ska kunna följa med i en kontring men man ser på spelare som Lööke , Lodin osv. att dom har riktigt svårt att förstå konceptet att screena en motståndare. Nu är dom bra på annat men det gör det så enkelt för motståndarna att spela hockey mot Timrå.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer