1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2265975

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Rallarn: Seriöst! Vilken otrolig klasskillnad mot denna vederstyggelse till Corona dopade pissförebing. Men all heder åt Oskarshamn, som med fribiljetten köpt ihop ett lag som är klasser bättre än Timrå. Det finns en spelidé och fick jag 10 spänn för varje gång vederstyggelsen Oskarshamn kom ut ur en låst sargsituation med pucken och startade ett ordnat anfall vore jag rik.

Är vi dåligt tränade?
Är vi speldumma? I varje match mot oss de senaste 4 åren spelar de sig ur egen zon via pass inåt i planen…. SERIÖST??? Är det ingen ledare som har sett detta????

En sån jävla utskåpning. Fy fan.
Helgen förstörd och julskinkan sur….

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
lincoln: om man leker med tanken att vi bytt coacher med IKO... hade vi vunnit denna matchen då?

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
lincoln: haha, älskar Oskarshamns scouting senaste säsongerna. *vi köper löven och modos bästa spelare*. Usch, de har inget i shl att göra.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.