1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2266135

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Brodda13: Jo precis. "tror han kan växa" "vet han har mycket mer att få ut". Jo tjena. Ungefär samma utopiska tankar som att alla våra allsvenska spelare skall blomma ut och bli SHL-spelare över en natt. En utopi som kanske funkar 1/10 gånger. Nä håller helt med varför satsa på oskrivna kort istället för folk som man vet vad man får utav. Per Svensson var ju en klockren och bra värvning men han hade ju en visat mycket vad han är kapabel till redan i Almtuna och förra säsongen i TIK. Annars har vi för många "oslipade diamanter". Hanzl, Rattie bra värvningar för dom visste man ju skulle leverera. Alvarez har varit mellanmjölk flera säsonger.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.