Rip Kirby: Orkar egentligen inte kommentera dagens match alls men kan iaf konstatera att man idag personifierade total menlöshet och tafatthet. Herregud liksom...Måste vara soppatorsk i skallen OCH i benen. Vann man ETT kampmoment? Hade man nån tanke med nåt?
Fan vad skönt med ledighet så man slipper bli förnedrad på några dagar och kan koncentrera på lite god öl och bra musik och slippa hockeyskiten.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer