1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2266168

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Soulless: Vi förlorar inte mot Troja i vilket fall!! 😅🙈😂🤣😆

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Rip Kirby: nä men lika lättprovocerade iaf 😂🤣

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Rip Kirby: Orkar egentligen inte kommentera dagens match alls men kan iaf konstatera att man idag personifierade total menlöshet och tafatthet. Herregud liksom...Måste vara soppatorsk i skallen OCH i benen. Vann man ETT kampmoment? Hade man nån tanke med nåt?

Fan vad skönt med ledighet så man slipper bli förnedrad på några dagar och kan koncentrera på lite god öl och bra musik och slippa hockeyskiten.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.