Kulltorp: Nej.. Ytterst besviken på att Lundin inte klarade av att ta steget. Så framträdande i HA, så intetsägande och ibland rent ut sagt dålig i SHL. Eller var det #54?
Greven: Visst kan man inte blunda rör att Dahlén hade betydelse för Lundins framgång, men sådant beslut som han tig helt fri framför mål idag och vänder upp med nån konstig backhand, ja det talar om att han saknar all form av självförtroende. Skjuta, ja det vet vi han kan egentligen!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.