Synct: nej det är ju roligt när andra lyckas, det är därför vi torskar så mycket i SHL, för att glädja våra serie-kamrater 😅. Jag tycker det är katastrof om vi tappar såna talanger till andra klubbar. Det är ett dåligt omen.
Inlägg: 2267562
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{297}: Du svarade nog på fel inlägg, är det ett svar på det jag skrev så fattar jag ingenting.