{297}: Du svarade nog på fel inlägg, är det ett svar på det jag skrev så fattar jag ingenting.
Inlägg: 2267578
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Synct: jag svarade på inlägget om att vi tappar unga talanger till konkurrenter. Det kanske var fel inlägg i och för sig men nu är det jag som dricker badkars-vin och inte du eller hur?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Synct: Någon som skulle vilja berätta vad det står i artikeln för oss som inte har plus. Öppnar han upp för att stanna i Timrå?
Länkar:
Följ med hem till paret Rattie: "Vill klä mig som en svensk ? det är mitt mål" ? Sundsvalls Tidning
Följ med hem till paret Rattie: "Vill klä mig som en svensk ? det är mitt mål" ? Sundsvalls Tidning
+ 5