1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2271549

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Olli Hahl: Det är inte kört än men vi måste börja sätta chanserna snart

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Zäta75: nu är det kört, stänger av nu, ska kolla T2 - judgement day med tonåringarna....istället.
GottNytt hoppas vi på....Vi dom eviga optimisterna....

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Där kom spiken. Som sagt, vi hann med att bjuda en till. Jaja, bara till att lägga sig i duschen o gråtrunka i väntan på kval.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Zäta75: Ska vi jämföra flytet? Fy fan.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Zäta75: Ha ha vi kan bara göra mål i egen bur! Fantastiskt eller nåt hur vi kan sumpa precis allt framåt!

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Zäta75: Nu är goda råd dyra! Förlust och det är i praktiken kval känns det som.
Har Alvarez vunnit nån närkamp än...😲?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.