1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614821 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2277309

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-01-15
Söderöver: Fattar man inte att det här har med undermåligt ledarskap att göra fattar man inte mycket. Det är och har varit länge så utomordentligt solklart att Timrås största problem finns vid sidan om isen. Två (ja jag räknar inte låtsasanställningen av Molinder. Den är bara f ö r patetisk) undermåliga tränare som inte förmår bänka spelare som underpresterar eller kommunicera en spelidé som professionella hockeyspelare förstår och tror på. För det är Nubben ansvarig och att inte han har agerat i frågan diskvalicerar hans kompetens som sc i ett SHL-lag.
Ja jag är bitter och less ikväll. Men hur jävla svårt ska det vara?!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.