1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614834 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2277406

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-01-15
Söderöver: Jag förstår dig till fullo. Frustrationen måste ut. Jag har också spytt galla och sluggat både till höger och vänster. Det ledde bara till en massa avstängningar, den längsta var på sex månader. Skittråkigt såklart. Jag hade säkert också flippat igår om jag inte hade varit så luddig i skallen och känt mig lite lätt blasé. Det visade sig senare att det var fröken Corona som var i full färd att bryta ut. En jävulsnatt med huvudvärken från helvetet. Mycket värre än den jävligaste baksmälla jag upplevt. Nu är fokus på att bli frisk igen, sen kommer Timrå IK åter att sätta agendan för mitt välbefinnande. Än är det inte kört, men jag trodde då att de skulle spela bättre i andra och tredje än de gjorde. Det är oroväckande…❤️🤍❤️🤍

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.