1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2277521

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Man kan väl lite säga att jag skrev det utan att skriva det. Så frestad 😉
Ja självklart är alla delaktiga i någon form. Men jag står bakom resonemanget att ansvaret till 100% är Freddants. Detta då jag tänker på det Huge skrev, vad Manner kunnat gjort med det här laget. Och känslan är mkt påtaglig att det med stor sannolikhet lyft oss betydligt. Jag tycker Freddant har verktygen (laget) men inte kunskapen hur man använder dem.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Trodde aldrig man skulle säga detta, men kan inte Nubben och Freddant åka på studiebesök till Oskars och se hur man arbetar i den moderna hockeyn med små medel?

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ah, att de inte tidigare tänkt på att individen i en grupp ledd av en person har 0% ansvar för sina egna handlingar….. då hade man sluppit allt krångel med Nürnbergrättegångarna.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Lite fel har du. Nubben har inte sparkat freddan. Nubben har även komponerat laget och hånfullt hävdat att laget ska slåss om slutspel.

Nubben kan fara dit pepparn växer. Jag har sett sista matchen med timrå på väldigt länge

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.