Sputnik: Oskarshamn, är som humlan som inte borde kunna flyga. Stormade rejält första säsongen med både tränare och sportchef som fick gå.
In har det kommit en sportchef i Fröberg som har varit ödmjuk och ändrat sig om vikten av att arbeta med statistik. Något som Filander och co lagt mycket vikt vid.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
In har det kommit en sportchef i Fröberg som har varit ödmjuk och ändrat sig om vikten av att arbeta med statistik. Något som Filander och co lagt mycket vikt vid.