Sputnik: Vi har en klubbledning som fullständigt skiter i vart vi spelar. Självklart blir det omöjligt att vara i shl när ledningen inte håller måttet, man varken vill eller kan. Man känner sig lurad (Nån sa, vi ska till slutspel. Vi är tillräckligt bra!) Hade det här varit ett vanligt företag med normal kravbild hade de flesta "nickedockorna" fått lämna för länge sedan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Man känner sig lurad (Nån sa, vi ska till slutspel. Vi är tillräckligt bra!) Hade det här varit ett vanligt företag med normal kravbild hade de flesta "nickedockorna" fått lämna för länge sedan.