The great one: Hade nån Timråspelare hoppat på honom hade Nilsson åkt på en utvisning garanterat. Timrå är för dåliga på att sätta press på domaren och sen undrar vi varför vi inte får nått med oss i nån match.
The great one: för det första så ska ju nån sänka honom i isen efter det där. För det andra ska han ut två minuter för osportsligt uppförande när han spelar pucken i mål efter avblåsning. Domarskandal.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.