pingvin: Kanske är färgblind nu men förihelvete.. vi som vet vem Svensson är vet att han inte hade lagt sig för minsta lilla... så usel domarkår och det drabbar såklart alla lag i den här jävla serien..
hockeyärnice: det är ju hur tydligt som helst att det är klubban som tar i ansiktet med en boxande rörelse, finns inget att diskutera. Svensson på isen igen iallafall. Nu får fegisen ha ögon i nacken resten av matchen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.