1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2285971

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-02-05
Blixten: Därför att man ansåg att vi hade spelet under kontroll, att sedan någon {Lodin?) strulade vid egen blå och tappade pucken räknade man nog inte med.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-02-05
Jag börjar fundera om ens spelarna riktigt tror på detta, det verkar inte vara någon glädje vid mål, man engagerar sig dåligt i spelet, inget pep i båset osv, har Freddans uppgivenhet (där han anser att vi spelar bra men får inte betalt, där han ifrågasätter klara utvisningar, där han anser vi är förfördelade, där han tycker synd om sig själv) smittat av sig till spelarna, ja jag tror det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.