Blixten: Därför att man ansåg att vi hade spelet under kontroll, att sedan någon {Lodin?) strulade vid egen blå och tappade pucken räknade man nog inte med.
Jag börjar fundera om ens spelarna riktigt tror på detta, det verkar inte vara någon glädje vid mål, man engagerar sig dåligt i spelet, inget pep i båset osv, har Freddans uppgivenhet (där han anser att vi spelar bra men får inte betalt, där han ifrågasätter klara utvisningar, där han anser vi är förfördelade, där han tycker synd om sig själv) smittat av sig till spelarna, ja jag tror det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.