Pratas för lite om att Blomman blev bänkad i tredje till förmån för Andersson och Walli? Har väl varit vår hetaste spelare senaste 7-8 matcherna och stod för framspelning till 0-1😅
Växjö-matchen beskriver bra vårat fullständiga tränarhaveri:
1) Först har vi andra perioden när Växjö bor i vår zon men F/A totalvägrar ta timeout. Hela hockey-Sverige ser att Växjö har allt momentum dessa 20 minuter.
2) Sedan har vi ”genidraget” att plocka målvakten när Växjö drygt en minut innan gjort 4-2. Laget är på botten mentalt men varför inte spä på lidandet ytterligare?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.