1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2286037

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-02-05
Kongo: vadå ”relativt väl” vi förlorar ALLT och står inför en inte helt osannolik sportslig katastrof?

Man kan säga att gruppen fungerar relativt väl om man också säger att vi har så dåliga hockeyspelare att vi är precis där vi ska vara och vi kan inte göra så mycket för att förändra situationen.

Visst kan vi i teorin passera Malmö, vi får väl se. Jag tror dom har mer att ge än vad vi har. Vi kan inte spinna vidare på vinster, vi får inget momentum. Ena dagen kan det se jäkligt bra ut i egen zon för att nästa gång vara total katastrof. Med exakt samma laguppställning kan vi hoppa tillbaka till ruta ett utan någon förklaring. Den ojämnheten talar emot att vi klarar detta och den skulle definitivt ligga oss i fatet i ett eventuellt kval.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.