bar mofftak: Helt klart tar man ut målvakten vid ett måls underläge. Men Freddan saknar ju som sagt taktkänslan när detta bör göras, det och andra matchsituationer.
Sputnik: helt klart tar man ut målvakten vid ett måls underläge. Om man har ett spelsystem och ett pp som fungerar. Om man som TIK släppt in 14 mål vid uttag av målvakt, då har man inte ett spelsystem och ett pp som fungerar. Men va fan vi chansar ändå?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.