1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2286131

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-02-05
Kulltorp: Jag instämmer här. Vi är så extremt nära att få slippa kval, några vinster på rad räcker. Två klasspelare in och vi har bra chans. Men det kräver att vi agerar! Vi väntar INTE till sista timmen av transferfönstret. Massor av lediga spelare i KHL nu efter att de avslutat grundserien i förväg. En klasscenter och en målvakt in. Målvakt av bra SHL-klass har jag redan hittat. En svensk som spelat klart för säsongen och som har en historia hos oss…

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-02-05
Laken: Som jag skrev går. In med en center och målvakt och toppa laget och vi kan klara oss kvar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.