Timrå har gått tillbaka till att inte skjuta på mål, istället går man för passningar som leder till kontringar från Rögles sida.
Vettefan hur Freddan & Co har lyckats förvandlat vårat lag till en grupp som inte ens vet hur man spelar hockey längre. Just nu så helt ärligt matchar vi knappt för HA.
Tror en grupp av oss får samlas och stampa in i Nubbens spelbutik och ställa dessa svåra frågor rakt i hans ansikte istället.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Timrå har gått tillbaka till att inte skjuta på mål, istället går man för passningar som leder till kontringar från Rögles sida.
Vettefan hur Freddan & Co har lyckats förvandlat vårat lag till en grupp som inte ens vet hur man spelar hockey längre. Just nu så helt ärligt matchar vi knappt för HA.
Tror en grupp av oss får samlas och stampa in i Nubbens spelbutik och ställa dessa svåra frågor rakt i hans ansikte istället.
Antingen de eller göra som Sputnik föreslog.
UT MED FREDDAN 👏🏻 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻