1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2287481

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
Lodin skulle inte gå in i vårat korplags första line så enkelt är det..

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
Långben: det är så sjukt att man låter Lodin spela när han bara åker runt och glider. Det måste finnas andra som kan gå in och göra en bättre arbetsinsats över 60 minuter. Ställ honom utanför laget! Det enda han bryr sig om är scouterna på läktaren. Får han inte spela så lär han rycka upp sig för så länge han sitter på läktaren så lär inte scouterna ha honom på A-listan.

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
Långben: Luktar repris från igår. Nära skjuter ingen hare

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.