Kryset: Att han får va på is är ju helt otroligt,karln har ju 60minuter att bara glida omkring skiter ju i precis allt..Att inte Nubben plockar av han omgående,kan inte va bra i truppen när man har en spelare som skiter i att ta i å jobba med fötter å klubba han tävlar ju inte..
Kryset: Tycker synd om Rattie att han ska spela i samma lag som oengagerade losers som Alvarez eller majoriteten av våra andra totalt menlösa spelare. Skämskudden åker fram varje match. Känns inte som chansen är så stor att behålla honom med detta skämtlag vi har.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.