thorwald: håller helt med! Men det finns fog på vart det kan komma ifrån. Hur ser det ut med kvinnan som anmälde? Åkte hon dit för förtal isåfall?
Inlägg: 2290827
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Han har inte fått stått i OS heller för den delen, och kollar man på repriser från när han spelade i MoDo tröjan så såg det väldigt ihåligt ut.