Han har inte fått stått i OS heller för den delen, och kollar man på repriser från när han spelade i MoDo tröjan så såg det väldigt ihåligt ut.
Inlägg: 2290830
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: "Väldigt ihåligt" var nog att överdriva väldigt mycket det. Han såg ensam till att de vann första finalmatchen mot Löven, och man postar inte 93.6% och 1.79 GAA på 7 matcher i allsvenskan om man är "väldigt ihålig".
+ 4