Zäta75: I den färska ST:artikeln står att det finns pengar kvar i plånboken men samtidigt säger Nubben att det ska mycket till om det ska bli nåt mer. Så det låter inte som att nåt är nära direkt. Det faller, och nu låter jag som Nubben o co, säkert på att vi inte är superattraktiva. Bottenlag, nykomlingar etc
Inlägg: 2291572
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: I Norrköping finns det pengar iaf.
Länkar:
Vita Hästen auf Twitter: "Vita Hästen förstärker dubbelt upp från KHL! https://t.co/yelBdpazx4"
Vita Hästen auf Twitter: "Vita Hästen förstärker dubbelt upp från KHL! https://t.co/yelBdpazx4"
+ 2