Strömberg borta alltså. Har försökt smälta den nyheten en stund. 11 matcher blev det, måste vara lite av ett fiasko även om det var omöjligt att veta. Den tilltänkte härföraren i försvaret blev...nä.
Så surt att det kom nu, precis efter trading deadline också. Hade varit något helt annat om det skett för 2 veckor sen. Det är väl bara att be till högre hockeymakter att Paigin är Sheriff, General och Sniper i ett.
Det är inte ofta det är lätt att vara Timråit inte, jävlar vad mycket motgång det ska vara ibland. Suck...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Så surt att det kom nu, precis efter trading deadline också. Hade varit något helt annat om det skett för 2 veckor sen. Det är väl bara att be till högre hockeymakter att Paigin är Sheriff, General och Sniper i ett.
Det är inte ofta det är lätt att vara Timråit inte, jävlar vad mycket motgång det ska vara ibland. Suck...