1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2294318

Sv: Apropå nånting...
Strömberg borta alltså. Har försökt smälta den nyheten en stund. 11 matcher blev det, måste vara lite av ett fiasko även om det var omöjligt att veta. Den tilltänkte härföraren i försvaret blev...nä.

Så surt att det kom nu, precis efter trading deadline också. Hade varit något helt annat om det skett för 2 veckor sen. Det är väl bara att be till högre hockeymakter att Paigin är Sheriff, General och Sniper i ett.

Det är inte ofta det är lätt att vara Timråit inte, jävlar vad mycket motgång det ska vara ibland. Suck...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Perreman: Vi får lita på att dom löser det, Fet enda som är säkert är att vi ska stanna i SHL!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer