Sputnik: Lite sjukt att måsta kliva av på grund av hot när man ligger fyra i tabellen bakom Modo, HV71 och BIK. Har aldrig gillat Wallson men det där är bara sjukt.
{297}: Det har inte sjunkit in hos lövensupportrarna att SHL-tåget har gått för dem. De tror ff att de är hetast i hockey-Sverige och att SHL-platsen bara ligger och väntar på dem. Att PK är Guds gåva till dem som är garantin för detta. De är sååå 2020....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.