1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2296723

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-02-22
josha840: En sak måste vi förbättra. När vi skjuter måste vi skymma och sen vara mycket mer aggressiva framför mål. Just den delen kan vi låna av Malmö.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-02-22
Woody Jokinen: Jag gillar ju Norrland och Lule, men publiken är lite löjlig ikväll som skriker vi har Timrå.

Kan gå hur som helst nu i 3e. Visa vilja ta poäng!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-02-22
Woody Jokinen: exakt, det var en del bra avslut som gav returer rakt ut i banan men Timrå är inte vakna på returerna. Där behövs det lite mer skärpa. Sen behöver vi griniga matcher, vi har sett det förr hur det kan väcka ett sömnigt Timrå. Luleåspelarna ser frustrerade ut, det där gnabbet efter avblåsningarna måste man hålla liv i, jag tror vi tjänar på det i matcher mot en motståndare som i grunden är mycket bättre än oss.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-02-22
Haha, är det bara jag eller låter det som typ 600 ungar som ropar i klacken?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.