Zäta75: Vår ryss kommer inte drabbas av några sanktioner. Han är här för att arbeta, inte för att delta i en tävling. Därav krävs arbetstillstånd. Det ska väldigt mycket till innan det kommer några sanktioner mot enskilda ryssar som arbetar i Sverige.
Det verkar svårt för EU att komma överens om några sanktioner alls. Alla länder vill ha undantag för sina egna exporter vad det verkar...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det verkar svårt för EU att komma överens om några sanktioner alls. Alla länder vill ha undantag för sina egna exporter vad det verkar...