Det är en sån där loj match där Alvarez mest gillar att åka runt med öppen mun, medans Lundin, Lööke, Hartmann och Åberg hellre väljer att stånga huvudet mot väggen än att vara kreativa i anfallszon. Då finns det inte chans till poäng tyvärr. Spelar ingen roll om vi så haft Hasek i mål, hade ändå gått åt hellskotta.
Edit. Haha så gör Albin Carlsson mål av alla människor. För någon match sedan var det Per Svensson. Våra backar är uppenbarligen bättre än våra forwards på att sätta puckar i mål.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer