Jimmy: Ja, snacka om perfekt dag =) Först får man läsa ett reportage i ST om just TIFO, sedan får man jobba med det i ca 5 timmar nånting, sedan blir det helt perfekt och man bara ryser.
Till råga på allt så spelar TIK sin första Slutspels match i hallen på 28 år, och slår nästan rekordet i Sudden death med sex perioder, de vinner och nu sitter man och suger på en stark bärs =)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Till råga på allt så spelar TIK sin första Slutspels match i hallen på 28 år, och slår nästan rekordet i Sudden death med sex perioder, de vinner och nu sitter man och suger på en stark bärs =)
FAN vad livet är underbart!!!
SÅ JÄVLA ENKELT =)