Jimmy: Häftigt! Låter grymt det där tifot! Men berätta om introt - har fått höra mycket om matchen men inte det! Är själv nostalgiskt kär i ES-säsong #1-tifot med discokula som gick i motsatt håll mot spelarna och gav sån grym speedeffekt, och strimmorna med glitter-bengaler i mitten...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Är själv nostalgiskt kär i ES-säsong #1-tifot med discokula som gick i motsatt håll mot spelarna och gav sån grym speedeffekt, och strimmorna med glitter-bengaler i mitten...