orion: Jag blev faktiskt jävligt impad av introt, mycket bättre än jag trott...men något klickade tydligen ochd et blir snyggare på fredag =) Kanske vi kör ett snyggare Tifo då =)
Hur som helst så är jag nöjd och stolt över att vi lyckades greja det här.... tack till alla som hjälpte till och viftade med flaggorna överallt... jävligt snyggt!!! Jag tror jag kom på ett nytt ord, iaf i Tifo bemärkelse... Mental orgasm, det var vad jag fick under introt =)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hur som helst så är jag nöjd och stolt över att vi lyckades greja det här.... tack till alla som hjälpte till och viftade med flaggorna överallt... jävligt snyggt!!! Jag tror jag kom på ett nytt ord, iaf i Tifo bemärkelse... Mental orgasm, det var vad jag fick under introt =)