Charlie2: Äh han snackar skit. Riktigt sur förlust igår såklart. Men vi har fortfarande god möjlighet att undvika kval. Har svårt att se att Malmö ska dänga dit Örebro 2 ggr. Imorgon blir det runt 5500 i NHC, dvs ett jäääkla tryck. Då är vi otroligt svåra att slå, när spelarna får den är extra energin. Ser vi bara till att vinna imorgon, så kommer det se mindre brunt ut. Vi har fortfarande 1 match mindre spelad än Malmö. Med en jäkla massa hemmamatcher kvar. Detta ska vi bara greja. Finns fan inget annat. Alla till hallen. Nu kör vi 🔴⚪
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.